2014. július 1., kedd

Emékezés




Hideg van, a föld nedves, a sikátor bűze miatt eldugult az orrom, mégis egész jól éreztem magamat. Kicsit sem fázok, sőt igazából nem is érzek semmit. A földön fekszem, a felsőtestemen szúrt sebek a lábam természetellenesen kicsavarva a fenekem alatt. Kívülről szemlélem magamat. Mit ne mondjak, nem valami szép látvány. Pár órával ezelőtt még olyan csinosnak éreztem magam. Kivasalt haj, füstös szem, fekete miniruha... Minden, ami kell. A barátnőmmel egy buliba indultunk. Nagyon jól éreztük magunkat. Hangos zene, helyes fiúk és lecsúszott koktélok. Felelőtlenek voltunk, vidámak. Csörgött a telefon. Apa. Szörnyű hírek... A nagyi meghalt, haza kell mennem. A nagyi... Nem! Nagyon szerettem őt! Futottam... Nem törődtem semmivel. Sírtam, futottam. Végül kifulladva álltam meg és a falhoz támaszkodtam. Fogalmam sincs hol vagyok. Egy férfi. Megkérdezem. Fura a tekintete. Részeg. Megfogja a karomat, magyaráz. Elhúzódom. Kiabál. Futok... Nincs tovább út, ez zsákutca. Hol a telefonom? Elhagytam. A férfi közeledik, én a sarokba húzódok. Rúgkapálok és karmolok, nem zavarja. Simogat, becéz, én sírok. Felemelem az öklöm, orrba vágom, vérzik... Azt hittem nyertem, tévedtem. Nekem ugrik. Püföl, ver... Lassan már nem érzem. Felülről szemlélem kihűlt, ronda testemet. Már nem érzek semmit... Merre vagy, nagyi?

Sadie Salvator

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése