2014. július 2., szerda

Üstökös

Már belemerültem az életbe,
Bele sem gondoltam az évekbe.
Elbűvölten, szemlesütve
Repültem a végtelenbe.
Bódultabban, boldogabban,
A Napnál is magasabban.
Tudálékos hercegnőként,
Istenverte királynőként!

Már villámlik és mennydörög,
Nevet felém egy üstökös.
Visítok, mert fejbe vág…
Megváltozik a világ!

A szívem hevesen lüktet,
Az ajkam érzi a tüzet.
Felhergel, megnyugtat,
Megőrjít, elaltat…

Már belemerültem az életbe,
Bele sem gondoltam az évekbe.
Elbűvölten, szemlesütve
Repültem a végtelenbe.
Bódultabban, boldogabban,
A Napnál is magasabban.
Tudálékos hercegnőként,
Istenverte királynőként!

Már vége és már boldog,
Már vége, már jó vagyok!
Boldog, de miért?
Jó is, de kiért?

Az üstökösért vagy a szerelemért?
Üstökösként érkező szerelmemért?
Angyal vagyok, félek…
Ördög vagyok, élek!

Bűnös, bűnös érzés!
Bűnös, bűnös lépés!
Elátkozom, elvetem…
Így kapkodva felejtem.

Már belemerültem az életbe,
Bele sem gondoltam az évekbe.
Elbűvölten, szemlesütve
Repültem a végtelenbe.
Bódultabban, boldogabban,
A Napnál is magasabban.
Tudálékos hercegnőként,
Istenverte királynőként!

Ha egyedül nem, hát veled.
Gyere édes, add a kezed!
Repüljünk királynőként!
Égjünk el üstökösként!


Sadie Salvator



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése